Khamis, 6 Ogos 2015

Blinq Beauty Drink Minuman Sunnah

Blinq Beauty Drink (BBD) meruapakan minuman sunnah kerana mengandungi pelbagai makanan sunnah yang telag diamalkan oleh ulamak terdahulu..

Minuman Sunnah


Produk apa yang begitu luar biasa dan hebat ini??? Perkenalkan Bling Beauty Drink (BBD) merupakan produk 3 dalam satu untuk kecantikkan, kesihatan dan pelangsingan yang berasaskan pemakanan sunnah seperti madu, habbatus sauda, kurma dan delima yang mampu memberi kesan yang maksimun kepada pengguna hanya dalam satu produk sahaja.

Kebaikkan Minuman Sunnah 3 dalam 1

Kecantikan : BBD mampu menyelesai masalah jerawat yang bermaharaja lela di muka anak gadis mahupun sesiapa sahaja dalam masa 3 hari sahaja sudah menampak kesan penggunaannya. Selain itu, BBD juga mampu memberi kan kulit yang anjal, tegang, cerah sekata seluruh badan, mengurangkan garis kedutan dimuka, menghilangkan kesan-kesan jeragat dan mengecilakn pori-pori yang terbuka. Hebat panahan BBD nie..

Kesihatan : Salah satu ramuan yang ada di dalam BBD adalah Durian belanda dimana ianya mampu menjadi agen melawan kanser. BBD boleh menstabilkan hormone wanita dan memberi tenaga serta mampu meningkatkan system imunisasi seseorang. Selain itu BBD juga amat sesuai kepada pesakit diabetes kerana BBD tidak mengandungi sebarang gula senagai pemanis sebaliknya menggunakan stevia yang baik untuk kesihatan.

Pelansingan : Ini satu lagi kelebihan penggunaan BBD yang ramai wanita nak guna, BBD mempunyai makanan serat yang mampu membakar lemak dan memerangkap minyak di dalam badan. Dengan mengambil  BBD secara tetap mampu membuat seseorang yang dalam proses diet untuk merasa kenyang dan mampu mengawal nafsu makan.


Artikel Terkait


EmoticonEmoticon