Isnin, 5 Jun 2017

SGshop “Jom Shopping!” Contest


SGShop sudah menjadi viral di kalangan blogger yang rata-rata mendapat jemputan untuk mengadakan Giveaway kepada rakan-rakan blogger yang lain. AM juga tidak terkecuali daripada terjebak dengan Penyertaan Giveaway dari sahabat-sahabat blogger.

Sokongan dari rakan-rakan blogger dapat membantu memeriahkan lagi Giveaway. Kali ini blog Ayueidris pula mengadakan Giveaway yang terbesar dari SGShop ini dengan hadiah keseluruhan bernilai RM 5000.00. Woowwwww...

Jom kita sama-sama memeriahkan lagi Giveaway SGshop “Jom Shopping!” Contest


SGshop “Jom Shopping!” Contest

Klik Banner Untuk Join



Syarat Pertama : Tajuk entri SGshop “Jom Shopping!” Contest . Done

Syarat Kedua : Banner kena ada. Done

Syarat  Ketiga : Jawap 2 soalan


Soalan Pertama : Apakah servis yang di tawarkan oleh SGShop?


SGShop Malaysia adalah e-dagang yang bekerjasama dengan Taobao.com ( ssatu laman web membeli belah yang terbesar di China yang menawarkan pelbagai produk). Oleh itu, SGShop adalah Taobao versi Malaysia. 

 Dengan adanya SGShop ini, kita rakyat Malaysia boleh membeli belah barangan China tanpa perlu ke Negara China lagi. Hanya perlu membuka laman web SGSHop di rumah sahaja sudah mampu untuk membeli barangan di China dengan harga yang jauh berbeza jika membeli di laman web e-dagang yang ada di Malaysia ini. 

 Paling best dengan SGSHop ini barangan yang dibeli di China akan sampai di depan pintu rumah anda dan jaminan barangan yang dibeli adalah terbaik disamping perkhimatan penghantaran yang cekap bagi menjamin kepuasan pelanggang SGShop.


Soalan Kedua : Senaraikan 3 item yang hendak dibeli di SGShop Malaysia?

Soalan yang sukar dijawap dengan soalan yang senang sahaja.. Kenapa 3 pilihan sahaja? Bila masuk je laman web SGShop ini, semua benda nak beli sebabnya semuanya murah-murah gila.

3 pun 3 lah pilihan nak buat cam mana kan..

Pilihan Pertama :

GoPro HERO 4 SILVER4K Digital Camera Motion Camera With Touch Screen


GoPro adalah pilihan yang semestinya tidak boleh dilepas kerana banyak masa berada di luar kawasan. Dengan adanya GoPro dapat merakam setiap detik ketika melancong dan melakukan aktiviti lasak. harga yang di tawarkan di SGShop cukup murah berbanding dengan kedai atau website lain.


Pilihan Kedua :

Camel Shoes Double Hot Summer Men And Women Lightweight Running Shoes Breathable Mesh Cushioned Shoes


Kasut untuk berjogging bagi mengurangkan lemak-lemak yang ada pada badan yang sudah bertahun berkumpul. Tiba masanya untuk menghancurkan lemak-lemak ini. Design kasut yang ringkas tetapi cukup memikat kalbu diri ini.


Pilihan Ketiga :



Setiap blogger pasti akan memerlukan komputer desk ini untuk memudahkan kerja-kerja yang berkaitan dengan blog, review atau sebagainya. Dengan adanya komputer disk ini akan lebih memudahkan kerja kita semua. Saya amat memerlukan komputer desk ini jika dipilih sebahagian daripada pemenang.


Selesai sudah persoalan yang diberi bersama jawapan dari saya. Semoga ada rezeki buat saya bersama SGShop ini.





Artikel Terkait


EmoticonEmoticon