Sabtu, 2 Julai 2011

Koleksi Novel Online (2julai2011)

Novel : Cintaku Milik Siapa 24

Posted:

Oleh : Umi Kalsom “SAYA cemburu dengan awak, Ana.” Diana tersentak. Tidak menyangka ucapan itu akan terbit dari bibir Maria. Matanya terus merenung wajah keruh itu dengan rasa tidak percaya. Kenapa perlu Maria mencemburui dirinya. Apakah kerana Diana terlalu akrab dengan Aunty Zuby? Mungkin juga. Tapi sungguh dia tidak buat itu untuk membuatkan Maria berasa [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Love You Mr. Arrogant! 21

Posted:

Oleh : Aliesha Kirana Zaara memasuki pejabatnya dengan mata yang sembap akibat tidak cukup tidur. Sejak akhir-akhir ini sukar sekali Zaara melelapkan matanya dek kerana asyik memikirkan masalah yang menyelimuti hidupnya kini. Alam rumahtangga yang sepatutnya membahagiakan, menjadi fasa yang cukup menyeksakan dalam hidupnya. Irham masih berhati batu, namun Zaara dapat melihat sedikit perubahan yang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dia Segalanya 47

Posted:

Oleh : sha ibrahim BAB 47 Suraya membuka matanya dengan perlahan. Kepalanya terasa sedikit ringan. Kemudian matanya beralih kepada seseorang yang sedang melengkupkan kepala dengan berbantalkan lengan di sisinya. Dia membuka mata seluas-luasnya, seakan-akan tidak percaya dengan apa yang sedang dilihatnya ketika itu. Setahunya, sebelum dia tertidur tadi, ibunya yang berada di sisinya ketika itu. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kemarau Kasih 21

Posted:

Oleh : IDA RIYANA 21 “MAAFLAH, datang tak bagitahu kau terlebih dulu,” ujar Razlan meminta maaf. “Tak apa, kau apa khabar?” soalnya sambil berjabat tangan. “Alhamdulillah, sihat. Kau? Aku tengok macam tak sihat aje,” serkapnya. “Aku sihat cuma, ada gangguan sikit aje.” “Kau ni Amir, masih tak dapat terima lagi ke?” soal Razlan. “Susah aku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta takkan pernah berubah 9

Posted:

Oleh : alia ”Assalammualaikum adik,abang nak cakap sikit lusa abang tak boleh ambik adik kat KLIA.Nanti abang suruh orang hantar kereta adik dekat sana tau.Kunci kereta BMW tu adik pegang kan yang spare punya.”Soal Rayyan ”Ada.takpela.Asal abang suruh orang hantar kereta kat Mayesa pun dah okey tapikan sebagai denda abang kena belanja Mayesa makan aiskrim [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Salah mencintainya 72, 73

Posted:

Oleh : LC Bab 72 Wajah si comel aku kucup bertalu-talu. Suamiku duduk di sebelah mengoles-oles pipi si comel dengan ibu jari. Sesekali dia turut mengucup pipi anak kami dan pipi aku menunjukkan rasa kasihnya yang mendalam pada kami. Sebenarnya sedikit kecil hati aku melihat wajah si comel. Betul-betul iras suamiku. Sikit aje iras aku. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta Bertandang Lagi 42

Posted:

Oleh : Noorza Nooriz BAB 42 Beberapa minggu kemudian… ” ABANG, tolonglah beritahu saya mana Imelda pergi. Dah berminggu – minggu saya cari, saya call, tapi tak dapat – dapat. Saya dah tak tahu nak cari dia kat mana lagi. Tolonglah saya abang. Beritahulah mana Imelda sekarang…” Adam terus merayu, entah untuk kali ke berapa. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta si teruna dan dara 32

Posted:

Oleh : gadis timur Farisya berjalan perlahan ke tempat duduknya.Fikirannya bercelaru dengan pelbagai soalan yang bermain di benak fikirannya itu.Apa perlu aku buat nih?Adam selamatkan aku dari datuk tua miang tuh?ishhh apa perlu aku buat nih?Sure-sure aku kena mintak maaf dengan dia.Tapi…macam mana aku nak minta maaf dengan dia?Dahlah aku cakap macam-macam kat dia.”Adam,maafkan saya,”kata [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Lebuhraya cinta utara selatan 31, 32

Posted:

Oleh : medkerz BAB 31 “Manis budak tu.” Komen pertama dari Puan Lily. “Betul. Pandai ambil hati.” Komen kedua dari Encik Kamaruddin. Dan sudah tersenyum hingga tiada apa yang mampu menahannya dari tersenyum memanjang. Dia menekan pedal minyak, lalu perlahan kereta yang dipandunya meluncur. Tika itu hon dari kereta Sarina berbunyi dan dia melambai. Seisi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Calon Menantu Mak 30

Posted:

Oleh : ezaitie nfib Pak Salim masih menunggu jawapan dari Aisyah berkenaan pinangan sekali lagi daripada pihak Kamarul. Aisyah menarik nafas sebaris. Dia cuba mencari semua kekuatan yang ada. “Saya memang tak berkenan dengan Kamarul tu. Terus terang saya cakap dengan Abang,” sampuk Mak Tijah. “Ikutkan saya pun tak berkenan dengan perangainya Si Kamarul tu. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Biarkan Ia Berlalu 28, 29

Posted:

Oleh : Sha Ibrahim BAB 28 “Mana pulak dia ni, dalam aku sibuk-sibuk begini, sempat lagi dia tak datang kerja, dah la tu, tak tinggalkan pesanan apa-apa pun, telefon pun tak dapat, memang nak kena dia ni,” ngomel Syafiq sendirian. Pagi tadi sewaktu dia sampai ke pejabat dia langsung tidak melihat kelibat gadis tersebut di [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kerana Cinta Itu 24

Posted:

Oleh : Fatin Farehah BAB 24 Laporan tapak pembinaan projek yang berada ditangan Alfira hanim diteliti satu persatu sebelum telefon ditas mejanya berbunyi. Tangannya segera mengangkat gagang telefon. “Hallo” “Masuk bilik saya sekarang!” Terkedu Alfira hanim dengan suara nyaring Amir Firdaus di hujung talian. “Ok!” gagang telefon diletak semuala. Dia mengetap bibir menbahan geram. Macamlah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hakikat Cinta 22, 23

Posted:

Oleh : azmah “Hoi..kau berangan apa lagi tu?Kita dah sampai ni.Tersengih sorang-sorang.Tersampuk hantu ke apa?”Alangkah terkejutnya Alisya apabila melihat suaminya sudah berdiri tegak di sebelah luar keretanya.Apa lagi,menggelabahlah dia mahu membuka pintu sehingga…. “Adoi!!” Adam memegang kepalanya yang terhantuk akibat dihentak oleh pintu kereta.Siapa suruh dia menunduk sampai macam tu sekali.Alisya terpana.’ALAMAK….’ “Woi..sakit tau tak!”Ujar [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ini Bubur Cinta 22

Posted:

Oleh : ANARIF Paan memanjangkan lehernya. Matanya melingas ke kiri ke kanan, namun kelibat itu tidak kelihatan. “Encik Paan tak kerja ke hari ni?” “Oh mak aku kerja!” Paan mengurut dada sementara Siti menahan tawa. Terhendap-hendap macam pencuri. Cari Isabelle la tu. “Kau tak ada kerja ke hah? Sergah aku kenapa?” Siti mencebik. “Mana ada [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bersatu Selamanya 22

Posted:

Oleh : Royal Keoss ————BAB 41———— Majlis kenduri selesai sebelum masuk waktu Maghrib. Fazira, Jannah dan Qistina sibuk di dapur selepas makan malam. Kaum lelaki pula seronok bersembang di ruang tamu termasuklah tiga anak saudaranya. Kepala Fazira masih dibelenggu dengan rasa ingin tahu mengenai Erin. Ingin ditanya saja pada Fazri, tetapi rasa takut pasti akan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bahagia UntukMu 21

Posted:

Oleh : Arieda ~~Bab 21~~ Seminggu berlalu. Memang masa amat pantas meninggalkan jejak. Puas sudah dia cuba melupakan wanita itu. Namun hampa. Kewujudannya tetap utuh diperdu hatinya. Diusir keluar pun tidak berganjak. Tidak sedikit pun ingatan berganjak dari peristiwa tempoh hari. Semakin dicuba, semakin bertambah kuat ingatannnya. Semenjak hari itu, dia memang tidak pernah menghubungi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Sebenarnya, aku cinta dia 20

Posted:

Oleh : Azieana BAB 20 SEPANJANG Amier berada di Dubai, ada dua tiga kali dia menghubungi Reen. Setiap kali dia menghubungi Reen, gadis itu hanya melayan sekadar sahaja. Bingung juga Amier di buatnya sedangkan dia begitu merindui gadis itu setengah mati. Kalau boleh dia mahu orang lain mengganti tempatnya untuk ke Dubai, tapi kerjasama antara [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cafe cinta 20

Posted:

Oleh : Mar Zawiyya Bab 20 BAU haruman kopi pekat di hadapanku sedikit memualkan. Aku sememangnya kurang suka kopi, tapi entah kenapa itu pula yang aku pilih petang itu. Samalah seperti aku memilih untuk bersetuju berdua-duaan dengan Izwan di Noiz Café yang terletak hanya di belakang bangunan Borhanzi Holdings. Aku tak nafikan, aku sangat berdebar [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Miss Violence and Mr Casanova 13, 14

Posted:

Oleh : amirazoe155 / amira atiya BAB 13 “Apa yang abang merepek ni. Bila pulak Zyra bawak lelaki dalam rumah. Siapa yang dah banyak sangat pahala berbakul-bakul ni sampai sanggup membazir buat fitnah dekat orang?” Zyra mula meninggikan suara. Muka sudah merah menahan marah. “Kau jangan nak kelentong abang dik. Baik kau cakap betul-betul. Abang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kalau dah jodoh 19 (akhir)

Posted:

Oleh : drsakura Dengan terlafaznya akad nikah maka dengan ini sahnya aku sudah memegang title Puan Amalin Syuhada bt Azmi. Terasa satu tanggungjawab besar terpikul di bahuku. Ingin aku menjadi isteri , menantu dan insyALLAH ibu yang baik. Tanggungjawab yang agak berat terasa ringan pabila melihat insan di hadapanku. Insan yang sama-sama akan berkongsi hidup [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Guardian of heart 17

Posted:

Oleh : Yon Hikari 17 NABIL mengerutkan dahinya memikirkan kata-kata dari Shawal. Mana mungkin Belqish tiba-tiba menjadi kasar seperti dahulu. Tidak mungkin. Akhirnya Nabil mengangguk sendirian setelah dia mula faham dengan tindakkan Belqish. “Betul Bil, selalu dia panggil aku abang, tapi dua tiga hari ini dia asyik panggil aku hoi, hoi, hoi. Kadang-kadang dia panggil [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cerita Selepas Hujan 17

Posted:

Oleh : Ismail Hashim Bab 17 ” Sudah lama kita tak mengajak Hisyam ke Pasar Malam yang baru tu,” ujar Manisah. ” Betul jugak..aku pun belum pergi tenguk pasar malam tu,” sampuk Zaleha. ” Sambutannya cukup bagus aku dengar,” celah Kamariah. ” Bagaimana kalau kita ajak Hisyam teman kita…kesian dia…jadi ‘spy’…sesekali kita kenalah ajak dia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Artikel Terkait

2 comments


EmoticonEmoticon