Selasa, 23 April 2013

Pinjaman Perumahan Hanya 10 Minit Sahaja..Terbaikk!!!

Tags

Hanya 10 minit sahaja untuk kelulusan pinjaman perumahan sekarang. Perkhimatan semakin cepat dan pantas dah macam pinjaman peribadi pulak. Tak ada alasan lagi pinjaman perumahan nie lambat ke apa lagi.


CITIBANK Bhd (Citibank) memperkenalkan kelulusan pinjaman perumahan baru hanya dalam tempoh 10 minit, iaitu yang pertama di negara ini dalam usaha bank itu untuk menguasai segmen mewah bagi perniagaan pinjaman perumahan di Malaysia.

Pengarah Perniagaan Gadai Janji Citibank Lum Choong Yu berkata, penyelidikan pengguna yang dijalankan syarikat itu mendapati antara pertimbangan utama pengguna untuk membuat pinjaman perumahan adalah kelulusan cepat dan proses permohonan mudah.

"Bagi menampung keperluan pinjaman perumahan dalam segmen mewah, Citibank melancarkan kelulusan pinjaman perumahan 10 minit ini," katanya.

Menurutnya, perkhidmatan berasaskan teknologi itu membolehkan Citibank menawarkan keputusan pinjaman perumahan dalam 10 minit berbanding kebiasaan selama lima hingga tujuh hari.





"Sejak dilancarkan sebagai projek perintis Januari lalu, ribuan pelanggan telah mencuba dan mendapat manfaat daripada perkhidmatan ini.

“Sebagai pemberi pinjaman bertanggungjawab, tumpuan kami adalah memberi pilihan pembiayaan fleksibel kepada pelanggan untuk memiliki kediaman sendiri sambil menikmati penjimatan," katanya.
Perkhidmatan itu disediakan di mana-mana cawangan Citibank seluruh negara.

Sumber : Sinar Harian 

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon