Rabu, 26 September 2012

Koleksi Novel Online

Jom terjah Koleksi Novel Online hari ini...PERCUMA dan FREE hanya disini. Khas untuk kipas susah mati novel sahaja. 


Posted: 25 Sep 2012 03:32 PM PDT
Oleh : east chynta BAB 16 JELAS kekusutan di wajah Irfan Maliki. Kejadian yang berlaku semalam masih jelas di ingatannya. Layanan dan penerimaan Marlia, sungguh mengecewakannya. Hatinya yang mula membuak-buak riang pada mulanya,berubah duka, bila kehadirannya yang tidak di undang itu menimbulkan kemarahan pada Marlia. Entah di mana silapnya, hingga begitu marah sekali Marlia kepadanya? [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Posted: 25 Sep 2012 03:19 PM PDT
Oleh : Anjell Homosapien BAB 15 Perlahan-lahan aku buka mata. Kepalaku rasa berat semacam tapi aku gagahkan juga mata agar terbuka. Persoalan pertama terlintas dalam kepala. Kat mana aku sekarang? Aku terbaring di atas sebuah katil empuk. Bilik aku ke? Bukan.. Aku perhati bilik ni. Sangat asing. Apa dah jadi padaku? Aku kembali mengingat. Aku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon