Selasa, 18 September 2012

Koleksi Novel Online

Koleksi Novel Online Hari Ini..jom terjah novel online secara PERCUMA disini...PERCUMA
kas untuk Kipas Susah Mati Novel..



Oleh : WANIZA AISA BAB 1 Ireen terseyum simpul memandang lelaki di hadapannya itu. Sesekali dia mengerling ke arah Nani yang leka mendengar penerangan lelaki tadi dengan penuh khusyuk. Eleh, entah – entah dia pun sama.. buat – buat khusyuk konon.. bisik hati kecil Ireen. “Kau tengah khusyuk dengar ke atau kau tengah berangan dengan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Hasif Rayyan “KAU orang nak buat apa lepas ni?” tanya Eli. Yoori, Hiro, Kibum dan IU memandang Eli serentak. Hiro yang sedang makan buah tembikai juga langsung tidak bergerak. Kawan mereka yang seorang itu nampak terpinga-pinga apabila empat pasang mata itu langsung memandangnya sebaik dia mematikan ayat. “Hmm… Itulah… Ayah aku suruh sambung [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Hairul Husna Part 1 Jam menunjukkan pukul 6.30 pagi. Aku bingkas bangun dan menuju ke bilik air untuk membersihkan diri. Hari ini lambat lagi. Nasib baik baju sekolah dan buku sudah siap sedia. Sejak kebelakangan ini asyik lewat bangun pagi gara-gara tidur lambat. Kalau bukan kerana SPM lagi dua bulan, aku tak perlu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Jun Hana Zaura pantas berlari mengambil bekas makanan yang tertinggal di dapur. “Mak kau jatuh!” Zaura terus mengejek Meera yang melatah itu. “kau ni kalau dah jadi minah latah lambat la kau jumpa ‘prince charming’ kau nanti” selamba badak je si Zaura itu mengata kawannya. “sekurang-kurangnye aku tak pernah berangan yang CEO syarikat [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : LC Bab 51 “Buat apa tu acu?” Tanyaku. Dari tadi aku memerhati acu yang duduk di ruang rehat sambil melakar sesuatu. Sesekali adik bongsuku itu menggaru kepalanya. Seperti kebingungan. “Acu tengah lukis benda ni… hiys… kami ambik sains.. bukan kelas lukisan..” rungut acu tanpa menoleh. Aku menghampiri dan duduk di sisinya. Aku menahan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : ma asma BAB 38 “ BETUL ke Qis, Ryan bawak kau jumpa Zarryn?” Soal Suraya agak terkejut. Balqis mengangguk lemah. Dia menyandarkan belakang badannya ke sofa milik Suraya. Terasa diri begitu penat dengan segala macam masalah yang melanda dirinya saat ini. Balqis mengeluh. “ Aku tak sangka mereka akan meneruskan hubungan lagi setelah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : AnneYusre 33 Syahmin menggosok mata yang terasa kelat. Dipejam celikkan dua tiga kali membetulkan pandangan yang dah terasa kembang semacam. Mulutnya menguap lebar, belakang tangan kiri ditekap ke mulut menghalang syaitan daripada memasuki mulutnya. Ah, baru pukul 4 pagi. Pandangannya singgah ke arah Sakinah yang terbaring lena di atas katil. Kemudian, beralih pula [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Fyka Bab 31 Mataku terbuntang saat melihat jejaka yang asyik berkepit dengan perempuan anggun di sebelahnya. Betapa retaknya hatiku saat melihat lengannya dilingkari tangan si gadis yang berwajah kacukan arab itu. Ini sudah kali kedua aku melihat mereka bersama. Sukar aku tafsirkan rasa hatiku sekarang. Begitu sakit dan nyilu rasanya bagai disiat-siat pedang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Mrs.Yie PART 30 Pagi yang aku rasa cukup indah dan terasa seperti ingin memulakan kehidupan baru setelah apa yang berlaku sejak sehari dua ini. Pelik.. Kenapa perasaan aku lain macam je hari ni. Entah, rasa gembira dan seperti ada semangat baru yang hadir. Aku tersenyum sendiri apabila mengingatkan perbualan dengan Izudin malam tadi [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Nour Hany Episod 30 “Erh, awal bangun hari ni? Lena tidur semalam?” Sapa Nur Jannah. Alif Daniel sekadar tersenyum lalu memandang Haji Hanafi. “Mestilah, subuh lagi Alif ikut abah dengan abang Rul berjemaah dimasjid tadi. Hurm, mana Adam? Belum bangun lagi ke? Demam lagi ke dia?” Aju Haji Hanafi sebaik menyedari lelaki itu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Qaseh Farina BAB 27 Tukkk… Tukkk… Tukkk… “Hoi budak! Cepatlah!” Suara Sheikh Azri Sufian seiring dengan ketukan di muka pintu. “Kau ingat aku ni driver kau ke hah?! Aku pulak yang nak kena tunggu kau!” Senyap. Tiada suara menyahut. “Hoi budak kampung! Cepatlah! Hari dah nak hujan ni.” Senyap lagi. “Lantak kaulah. Aku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Dinie_Dania BAB 19 Meja kerjanya yang berselerak dipandang sepi, sesepi hatinya kala ini. Walaupun dirinya berada di pejabat, namun hatinya telah jauh menerawang ditempat lain. Wajah Dinie ada dimana – mana. Senyuman Dinie mengganggu lenanya. Mengganggu hari – harinya kala ini. Masing terkenang-kenang tabiat malu-malu gadis itu, malu-malu tapi mahu kot. Bisik Dhani. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Shiroe Sherry Hari yang berlalu bagaikan hari-hari yang amat sukar untukku tempuh, lebih-lebih lagi kalau tiba waktu untuk ke pejabat. Perasaan bimbang terserempak dengan Tuan Ray selalu ada. Aku bagaikan kekok untuk berhadapan dengan dia setelah mengetahui rahsia hatinya. Setakat ini aku bernasib baik kerana tidak terserempak dengannya, nasibku untuk hari-hari yang seterusnya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Cik Pipi Tembam Warkah Buat Adam – Part 17 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Khamis | 9 Jun 2011 | 10.30pm Sekali lagi aku keluar dengan Adam… Gembira tak terkata ! Sekurang-kurangnya aku dengan dia boleh hilangkan stress.. Aku gembira bila tengok dia gembira… Tapi sayangnya perasaan dia dekat Aliya masih lagi tak berubah… Apa yang harus [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon