Selasa, 25 September 2012

Koleksi Novel Online 23.09.2012

Jom terjah Koleksi Novel Online hari ini...PERCUMA dan FREE hanya disini. Khas untuk kipas susah mati novel sahaja.





Oleh : Nafisah Fauzhe Aku seorang sajakah budak perempuan di dalam sekolah ini? Ramai lagi budak-budak perempuan yang cantik-cantik, baik-baik dalam sekolah ini, aku juga yang kau nampakkan? Masalah betul biji mata kau ini! Kau ingat aku ini tidak punya hati? perasaan? Tidak tahu malu? Siapa yang tidak malu kalau diperlakukan seperti itu di khalayak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : ZAKI AKS Mengikut wasiat ibu,aku akan dikahwinkan dengan seorg perempuan pilihan arwah ibu pada umur aku 22 tahun.nak taknak aku knalah mengikut wasiat ibuku. “haiii… lah ibu,kenapalah ibu buat wasiat macam nie.anak lelaki ibu nie muda lagi,”kataku kepada gambar ibuku yg dipegang olehku,baru ketika tadi kakak ku memberitahu tentang wasiat itu. Nama aku [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : whiteblanket “Eeii, boleh tak kau jangan kacau aku? tak nampak ke aku tengah buat apa niey?” pinta Mina kepada Syamril, student jurusan Undang- undang di kolej Angsana, yang juga merangkap classmatenya. “Haish, memang nak kena cepuk mamat sorang ni. Aku nak makan pun tak senang, kang dengan dia aku telan jap gi”. desis [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Nuran Mirza Fara menggaru kepala sambil merenung skrin latop. Otaknya masih berkira-kira sesuatu. Bukanlah perkara yang merunsingkan sangat pun tapi hatinya masih tidak tenang. Alih-alih ditutupnya latop dan terus mengemas bilik. Friend request dari Wan Akram Hatem itu lansung tidak dipedulikan. Diurut-urut sedikit pinggangnya yang sengal. Tiga hari menjadi fasilitator kepada pelajar UPSR [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Lavender&Mickey “Aku nikahkan kau dengan kekandaku,Suraya binti Ikbal dengan mas kahwin RM300 tunai…” Selesai sudah majlis pernikahan Suraya berwalikan adiknya setelah bapanya meninggal dunia 5 tahun lepas.Majlis dilangsungkan dengan meriahnya bagi meraikan Suraya yang juga telah mencipta nama di dunia perniagaan dalam masa terdekat saja. Suraya merupakan anak sulung keluarga En.Ikbal yang juga [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : nurul musfirah Aku merenung dia dari suatu sudut di dataran yang luas itu. Dia sedang makan bersama rakan – rakan lain usai tamat peperiksaan SPM hari itu. Subjek Biologi adalah subjek terakhir. Mataku asyik merenung dia. Aku ingin mengingat semua perkara tentangnya. Biarlah semua terakam kemas diminda ini. Biar setiap kali merindukan dia, [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Lala Putera raja datang ke aku dengan sekotak cincin yang cantik berwarna merah. Dibuka depan aku, bersinar-sinar sekali cincin itu. aku menutup mata kerana silauan itu. Putera raja tersenyum padaku lalu berkata. “Sudikah adinda menjadi permaisuri hidup beta ?”. katanya putera raja sambil melutut di hadapanku. Aku tersenyum kecil. “Ya, adinda sudi. Bilakah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Amar Asyraf Ramadhan menjelma lagi kali ini. Kelembutan suara Ramadhan itu seakan-akan menjemput kita untuk menemuinya. Syukur sekali ke hadrat tuhan kerana di beri peluang untuk Ramadhan ini. Jika kita lihat sebelum ini, ramai saudara islam kita telah kembali kepada-Nya. Ramai di antara mereka tidak dapat menemui Ramadhan kali ini. Oleh itu, kita [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Ila Luthfya Aku tahu perkara yang aku lakukan ini akan memalukan diri sendiri tetapi aku tidak peduli.Demi anak yang aku sangat sayangi,aku sanggup buat apa sahaja.Itulah janji aku! Aku tidak mahu satu-satunya anakku ini merasa penderitaannya menjadi orang susah.Aku akan cuba sebaik mungkin untuk membesarkannya seorang diri. Aku duduk di luar mengambil angin [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon