Rabu, 19 September 2012

Kejam..Bayi Perempuan Ditemui Dibuang..Mana Mak Ayah Dia??

Tags

Lagi kes buang bayi terjadi, dimana?Mesti la di 1Malaysia..Kejamnya manusia yang bergelar mak ayah bayi ini..Bayi ditemui cukup sifat di masjid, sedih, marah, geram semua ada dalam jiwa ni. Diri ni yang dah berkahwin cukup inginkan anak tapi mereka diluar sana sanggup buang bayi mereka yang tidak tahu apa-apa..marahnya jiwa ini...Baca disini untuk maklumat lanjut..



KUALA TERENGGANU - Seorang bayi perempuan yang cukup sifat dan masih bertali pusat ditemui dalam sebuah Masjid di Kampung Saujana, Setiu, awal hari ini.
  
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu ACP K.Manoharan berkata bayi berkenaan dijumpai oleh imam dan ustaz masjid itu pada pukul 6 pagi ketika mereka ingin menunaikan solat Subuh.
  
"Ketika masuk ke ruangan solat lelaki, mereka melihat satu objek yang dibalut dengan tuala berwarna oren dan apabila didekati mereka mendapati objek itu ialah bayi perempuan," katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini hari ini.
  
Beliau berkata berdasarkan kesan darah yang terdapat pada bayi itu, polis percaya bayi seberat 3.4 kilogram itu baru dilahirkan.
  
Bayi itu dihantar ke Hospital Setiu dan polis meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu dan klinik atau hospital yang menerima pesakit baru lepas bersalin supaya menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan. - Bernama

Sumber : Sinar Harian

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon