Tuesday, 28 August 2012

Koleksi Novel Online Hari Ini 28.09.2012


Oleh : anabella BAB 1 “Aku bagi kau orang RM 5000 setiap seorang. Aku nak kau orang berenam pastikan yang salah seorang daripada kau orang berenam dapat mencabul kehormatan budak tu!” Suara wanita bangsawan yang dikenali ramai itu memetir memberi arahan ke arah enam orang anak buahnya yang semua berpakaian hitam.Mereka semua tunduk memandang lantai,tidak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Hanna Aleeya Aku memandang sayu seekor anak kucing yang sedang mengiau kesakitan. Hatiku bagaikan ditusuk sembilu. Air mata yang bergenang di tubir mata aku kesat dengan hujung jari manisku. Hujung tudungku yang mengikut alunan angin aku biarkan saja. “Kucing, kenapa manusia kejam?” Aku menjeling Toyota Prius berwarna putih metalik yang berhenti tidak jauh [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Oleh : Nur Husna Muhajir BAB 1 “Kahwin dengan aku.” Arahnya yang berdiri di hadapan aku. Aku lihat dia berpeluk tubuh sambil menyandarkan badannya di meja kerja. Amboi…tiada ayat pengenalan, tiada ayat bunga-bunga, tiada feeling yang macam nak menari kat taman seperti dalam filem hindi Kuch Kuch Hota Hai tu, terus saja Afiq Khairul arah [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : AnneDeanne Bab 1 Mata Iris mencerun melihat makhluk di hadapannya. Dia memandang perlakuan susuk tubuh itu memasukki bilik KD6 dengan selamba. Susuk tubuh itu meletakkan sebuah beg bagasi sederhana besar,sekotak bersaiz kotak tv LCD dan beg sandang. Itu aje??ek?Pergh,selamba je minah ni. Matanya masih memandang susuk tubuh itu yang masih tidak menyedari dirinya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Athirah Nisrina ‘Esok sudah masuk bulan Ramadhan. Malam ini hendak ajak Azlin pergi solat terawih la. Harap-harap dia pun mahu,’ detik hati Nasuha. Nasuha yang berada di tingkat atas terus turun mendapatkan Azlin yang sedang menonton televisyen di ruang tamu sambil makan Koko Krunchy. “Lin, kau nak pergi solat terawih malam ni?” Nasuha [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Oleh : Basyi Bean Penatnya ! kenapa la si Randy tu boleh terfikir nak pergi tempat umum macam tu . Aku dah boleh agak sebenarnya yang dia nak buat kerja gila tapi tak kan la sampai nak propose macam tu sekali ? the best thing is , aku dah tahu isi hati dia . Tak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Oleh : Ayumi Syafiqah PROLOG KIRANA PUTUS TUNANG? Baru-baru ini, peminat industri hiburan tanah air dikejutkan dengan satu pengakuan berani daripada seorang gadis yang mengaku kekasih kepada tunang Illsya Kirana, Edryzal. Kata gadis yang hanya mahu dikenali sebagai ‘H’ itu, kemunculan Kirana dalam hidup Edryzal telah mengalih kasih lelaki itu daripadanya. Atau dalam erti lainnya, [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Oleh : Syania Rahmat Prolog Ain Syuhada berjalan dengan pantas melewati blok-blok rumah pangsa di Wangsa Maju Seksyen 1 untuk ke perhentian bas. Jam di pergelangan tangan sudah menunjukkan ke angka 6.50 pagi. Ramai orang sudah bersesak di perhentian bas untuk menuju ke destinasi masing-masing. Sesampai saja di perhentian bas, Ain Syuhada mengucap syukur kerana [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Mizna NAMA aku Mizan Alina Afisya binti Tan Sri Khalif. Walaupun ayah aku ni Tan Sri, aku suka hidup secara bersederhana. Ibu dan ayah aku pun mengajar aku cara hidup tidak terlalu mewah. Aku ni hidup macam orang biasa je. Tak ramai yang tahu aku ni anak kepada Tan Sri Khalif. Orang hanya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Aish Amina Mariana sudah puas menahan sabar. Wajahnya sudah merah padam sejak tadi lagi meskipun berada di dalam pasaraya yang berhawa dingin bahkan di bahagian makanan sejuk beku lagi. Hatinya juga panas dek kerana mendengar suara – suara sumbang yang sedang mengganggunya itu. Bibirnya terkumat – kamit menyumpah seranah gerangan yang bersuara sumbang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : iraria BAB 1 “Okay students… I’ve to announce something. Seminggu lagi kita akan mengadakan pertukaran pelajar dengan university Seoul. Lima students dah pun dipilih. Sila check nama anda di ruang maklumat. Semua boleh bersurai.” Selesai sahaja perbicaraan Puan Rozita, pensyarah dalam bidang perfileman Lim Kok Wing, semua penuntut berduyun-duyun keluar mencari hala tuju [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : ADRIANA ARISSA PROLOG Keperitan dan kepahitan cinta mengajar kita agar lebih tabah dan berani dalam menghadapi percintaan yang seterusnya. Cinta yang berlandaskan kejujuran dan kesetiaan akan membawa kebahagiaan yang sejati. Cinta pertamanya dengan seorang jejaka kacak bernama Shahrul akhirnya kecundang di tengah jalan. Kemunculan jejaka kedua bernama Faizal yang sering menagih cinta darinya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Eliza AB PROLOG “Kau perempuan tak guna! Pembunuh! Pergi kau dari sini! Aku tak nak tengok muka kau kat sini. Kau bunuh anak aku! Kau bunuh dia!” tengking Datin Salina meninggi. Matanya merenung tajam ke muka Nur Ain Zafira. “Sabar Sal, bawa mengucap. Awak tahu tak kita ni kat mana sekarang, kat kubur. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Cahaya Ainn BAB 1 “ Kamu tak keluar ke hari ni?” “ Hmm…tak….” Puan Aida menjeling sekilas ke arah anak gadisnya itu sebelum meneruskan kerja membasuh pinggan mangkuk. “ Kamu bergaduh dengan Wafi lagi ke ?” Puan Aida bertanya sambil berjalan menghampiri Afrina, satu-satunya permata hati yang hadir dalam hidup dia dan suaminya [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Yun Nadhirah Bab 1 Akhirnya tamat juga majlis perpisahan untuk pelajar tingkatan lima. Nampaknya selepas ini aku tidak akan dapat berjumpa dengan senior Amri dekat sekolah lagi. Ish, apa aku ni. Senior Amri kan sekarang couple dengan Shila. Shila tu kawan baik aku. Aku tak boleh simpan perasaan ini lagi. Aku tak mahu [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : NumoSyaiza PROLOG Dari jauh kelihatan seorang wanita yang asyik mengelamun di tepian pantai.Desiran ombak yang mengganas dan angin yang kencang menampar tubuh kecilnya tidak sama sekali mengganggu.Sesekali terlihat wanita itu menyapu air mata yang bercucuran di pipi menggunakan lengan baju kurung kedah birunya. “Zara!!” Sayup-sayup kedengaran laungan yang akhirnya berjaya mencantas segala lamunannya.Dengan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 
Oleh : shaz lina Setelah 5 tahun dia meninggalkan bumi Malaysia kini dia kembalikan dengan semangat dan azam baru. Luka yang begitu dalam membuat di membawa diri ke bumi London adalah satu tindakan yang dia sendiri tidak menjangkakan. Disanalah di merawat segala luka zahir dan batinya. Adakah dia mampu untuk menghadapinya sekali lagi. Dia sendiri [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Alwanie Roslela “Baby, look here” Dara menoleh dan reaksinya dirakam oleh kamera Polaroid berwarna merah jambu milik mama. “Mom” D Najwa tersenyum. “Beauty. My proud baby” Dia terjaga dan semuanya kembali nyata. Mimpi yang terasa sangat betul. Dara memandang sekeliling. Gelap. Seperti hatinya. “Can I help you miss?” Pramugari menyoal setelah menghampiri. “Nope. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Ariman Nur Amirah binti Mohd Farid nama si gadis berkulit putih,berwajah bujur terserlah kecantikannya tanpa memakai sebarang make up.Aku anak kelahiran kuala lumpur yang kini menetap di Shah Alam.Ibu dan ayahku En Farid seorang kakitangan kerajaan manakala Pn Azila seorang suri rumah.Merekalah raja permaisuri hatiku,tempat aku meluah nasib dan bergantung hidup.Walaupun aku golongan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Violet Sofia BAB 1 DERU BUNYI ombak menghempas pantai diikuti bunyi pecahan buih-buih di gigi air ketika air masin itu turun semula ke laut kedengaran jelas mencecah telinga. Dia melabuhkan duduk di atas batu besar yang jauh dari tempat orang ramai bermain air itu. Pandangannya dilontarkan ke laut lepas. Suasana di Pantai Kemasik [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
  

Oleh : NumoSyaiza Bab1 “Will you marry me..Gia Darleena?” “Oh..Adib Amar what can I say..now? Yes..yes..of course I will!” Tiada apa yang dapat digambarkan perasaannya waktu ini.Gembira..terharu..bercampur baur menjadi satu.Gia Darleena merelakan air matanya bercucuran jatuh membasahi pipi gebunya.Mengalir melalui setiap lengkuk wajahnya.Inilah saat yang paling ditunggukan setelah bertahun lamanya menjalinkan hubungan bersama lelaki itu. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Inan Naurah BAB 1 KAU TEMAN KAU SAHABAT AKU tidak keseorangan, aku ada mereka. Merekalah teman, merekalah sahabat, kami bersusah senang bersama, menggalas setiap yang terjadi berbekalkan rintihan dan sokongan sesama sendiri. kami memikul tanggungjawab berlima dengan cekal dan azam, agar yang melihatnya teguh memberi kepercayaan. Ku pujuk diri dengan kalimat-kalimat itu agar [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
  

Oleh : Ayumi Syafiqah BAB 1 “PSSSTT… psssttt…” Bunyi suara yang seakan berbisik itu menarik Nur Iris Zenia untuk mendongakkan kepalanya. Melihat Kak Milah sedang berdiri tegak di depan mejanya, pantas dahi dikerutkan. Isyarat bertanya apa kemahuan Kak Milah datang dekat padanya. “Nia nak tahu satu cerita tak?” Kak Milah mengangkat-angkat keningnya. “Cerita apa, kak?” [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Sera_Nasuha Bab 1 Aku memandang sebuah kereta Mercedes-Benz Series 5 berwarna hitam yang sedang memasuki pintu pagar Kolej Tinggi Tunas Elita.Aku segera mendapatkan pemandu yang memandu kereta yang diparkir di tempat letak kereta pelajar.Itu Nada!Salah satu geng GTJ,aku yang suka meroyan 24/7 sehari.Hehe Di sisi aku Raja,Syafa,Wanie dan Nadiah yang juga geng GTJ [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---
 

Oleh : Cik NieSa zSafrina membantu ibunya membungkus nasi lemak. tidak lama lagi, dia bakal menyusul ibunya ke gerai di tepi jalan kampung itu untuk menjual nasi lemak itu. selain nasi lemak itu, dijual juga mi siput yang sering dibeli oleh remaja-remaja yang baru pulang dari sekolah. sudah menjadi kebiasaannya membantu ibunya menguruskan semua ini [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

No comments:

Post a Comment