Monday, 11 July 2011

Koleksi Novel Online (9julai2011)

Antara koleksi novel online yang terbaru...Khas kepada kipas susah mati yang meminati novel..Jom layan semua...

Novel : Cintaku Milik Siapa 25

Posted:

Oleh : Umi Kalsom WAJAH Puan Melina cemberut sahaja sejak tadi. Nani ma pula seperti biasa, relaks sahaja buat reaksi selamba gila. Bukan dia tidak tahu untuk apa tayangan wajah cemberut itu sepanjang perjalanan mereka dari Melaka ke Pulau Pinang. Semuanya sebab dia dipaksa. Dipaksa untuk terima calon pilihan Hakim. “Kalau Mel tengok, Mel tak [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Love You Mr. Arrogant! 22

Posted:

Oleh : Aliesha Kirana Faisal mendengus geram, adegan di depan matanya tadi bagaikan membakar api cemburu yang menyala dalam tubuhnya. Sudah lama dia berdiam diri kerana tidak mahu menganggu kehidupan rumahtangga Zaara. Dalam pemikirannya Zaara itu seorang gadis yang baik yang tak akan mengkhianati suaminya, namun apa yang dilihatnya tadi menyangkal sama sekali persepsinya selama [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Love Is Forever 18

Posted:

Oleh : nur wateeqa Usai siap bertudung, aku melangkah ke bawah untuk sarapan. Haikal lebih awal lagi turun ke bawah sementara aku sedang mandi. Aku ke bilik Ibu untuk mengambil Asyaaf yang telah siap dimandikan oleh Kak Julia, isteri kepada Angah. Kedua-dua mereka belum lagi dikurniakan anak. Mereka berdua baru sampai ke Malaysia sejam sebelum [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Salah mencintainya 74, 75

Posted:

Oleh : LC Bab 74 Sebelum alang masuk belajar, kami sepakat untuk mengadakan majlis pertunangan angah dan Dik Za. Sementelah tuan punya badan nampak tak sabar untuk mengikat hubungan itu. Angah tu takut Dik Za di petik orang lain agaknya. Angah pun sudah mula kerja di syarikat papa. Aku, mak lang, pak lang, mak Siti, [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Dia Segalanya 48

Posted:

Oleh : sha ibrahim BAB 48 Suraya tidak tahu bagaimana untuk menggambarkan perasaannya di kala itu. Berita yang baru sahaja diketahuinya begitu sukar untuk dia terima. Dia langsung tidak menyangka keadaannya yang sering jatuh sakit, pening kepala berlarutan dan hidungnya yang kerap berdarah membawa satu maksud yang begitu besar dalam kehidupannya selepas ini. Kakinya terasa [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Cinta si teruna dan dara 33

Posted:

Oleh : gadis timur “So,ajarlah aku nak buat cupcake ni,”tanya Farisya tatkala Milah sampai ke rumahnya itu.Milah yang baru sahaja nak duduk di atas sofa terkejut dengan pertanyaan tiba-tiba temannya itu. “amboi Isya,aku baru je sampai terus nak buat?Kalau ye pun excited gila,buatkanlah aku air sekejap.Tekak aku kering ni haa,letih tak hilang lagi beli semua [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Biarkan Ia Berlalu 30, 31

Posted:

Oleh : Sha Ibrahim BAB 30 “Ada apa awak masuk ke pejabat saya pagi-pagi ni?” Tanya Syafiq kepada Tina. Gadis yang tinggi lampai itu hanya tersengeh memandangnya. Kemudian dia menghulurkan sesuatu kepada Syafiq dan Syafiq segera menyambut sampul surat yang bewarna coklat tersebut dari tangan Tina. “Apa ni?” “Surat yang Nadia suruh saya bagi dekat [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Permaisuri Hati 29

Posted:

Oleh : AIN SABRINA Sedar tak sedar, sudah lebih 6 bulan aku dan Sahel menjalani kehidupan sebagai pasangan suami isteri. Hubungan kami masih seperti dulu. Aku masih dengan sikap dinginku dan Sahel masih dengan sikapnya yang ceria sentiasa. Kadang-kadang, kami boleh bergurau seperti pasangan suami isteri yang lain. Cuma aku menyekat perasaanku terhadap lelaki itu. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ku Terima Seadanya 26

Posted:

Oleh : ZuLyaN RamSaR Talian dimatikan. Khadijah termenung. Memikirkan Hakim, dia jadi keliru. Siapakah dia di hati lelaki itu? “Adik angah ni kenapa termenung aje?”tegur Khairul,abang keduanya. Khadijah menoleh. Dia tersenyum hambar. “Tak ada apa-apalah, angah. Saja aje nak termenung.” “Orang tu nak menipu kita, angah. Maklumlah,siapalah kita ni.”sampuk Khairuddin pula. Dia melabuhkan punggungnya bersebelahan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Hakikat Cinta 24, 25

Posted:

Oleh : azmah “Alisya berlari meninggalkan syarikat suaminya.Dia tidak tahu lagi ke mana hala tujuannya namun yang penting dia mesti pergi dari situ. “Puan Alisya…”Panggilan dari Zafrul tidak diendahkannya.Pelik lelaki it melihat isteri CEO itu menangis sebegitu sekali. “Camelia…to..tolong saya..”Hanya Camelia sahaja yang ada difikirannya kini. “Wait..kau ni kenapa?Apa yang dah berlaku?Kenapa kau menangis?”Kalut Camelia [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Ini Bubur Cinta 23

Posted:

Oleh : ANARIF “Dia ada ke?” Chan turut memanjangkan kepala mahu melihat ke luar tingkap kereta. Isabelle angguk. Kereta Paan tersadai di halaman. Dia mengeluh perlahan. “Kau tak boleh jumpa dia lagi sekarang. I cannot blow my cover. Not yet, at least.” Chan angguk mengerti. “Tak apa. Dah ada handphone kan? No hal punya lepas [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bersatu Selamanya 23

Posted:

Oleh : Royal Keoss ————BAB 43———— Selepas pulang dari bulan madu mereka, Fazri kembali bekerja. Begitu juga dengan isterinya. Mereka akan berjumpa setiap kali makan tengahari, kemudian pulang bersama. Pasal makan tengahari, mereka telah berbincang dengan baik. Selang sehari, seperti hari Isnin mereka akan makan di luar kemudian esoknya, mereka akan makan masakan Fazira. Masakan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Bahagia UntukMu 22

Posted:

Oleh : Arieda ~~Bab 22~~ Syuhada terjaga dari lenanya apabila terdengar bunyi burung-burung berkicauan. Selepas solat subuh tadi dia menyambung semula tidurnya. Bukannya selalu dapat peluang bangun lewat. Bila dihayati, terasa indah irama kicau sang burung menjadi halwa telinga. Tingkap di biliknya dibuka luas-luas. Deru angin terasa dingin menyapa kulit pipinya. Sejuk! Melihat panorama hijau [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Kemarau Kasih 22

Posted:

Oleh : IDA RIYANA 22 “Azam, I nak you tidur sini malam ni,” rengek Sarah. “Tak boleh…nanti dia orang syak pulak!” ujar Azam lembut. “Hanis dah sihat, kan? So apa lagi yang dia nak?” Sarah semakin bengang. “Hanis memang dah sihat tapi, dia perlukan I” jelas Azam. “You selalu macam ni tau! Dah dua bulan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

No comments:

Post a Comment