Rabu, 6 Julai 2011

Koleksi Novel Online (5julai2011)

Novel : Cinta Kita 3

Posted:

Oleh : Azim Alwiz Kenapa dia muncul kembali ? Baru seminggu aku tenang tanpa kehadiran dia. Semenjak dia datang ni, tak keruan dibuatnya. Tapi aku terfikir-fikir dan tertanya-tanya jugak, siapakah gerangan dua jejaka kacak dan minah yang cantik tu. Dah lah cantik, seksi pulak tu. Rambut dia perang. Pokoknya, macam minah salleh (orang putih). Memang [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Malissa 2

Posted:

Oleh : aisya arisha Bab 2 Suasana dalam pejabat Tan Sri Halim begitu sunyi. Langsung tiada bunyi yang kedengaran, melainkan helaian-helaian kertas yang dibelek berulang kali. Tan Sri Halim menarik nafas panjang. Di atas mejanya masih terdapat beberapa buah fail yang harus disemak dengan teliti. Dia tidak mahu tender projek Warisan dari Kenyalang Holdings jatuh [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Antara mahligai ego dan cinta 2

Posted:

Oleh : Dilza Adina Larra bernyanyi kecil sambil mengelap rambutnya yang basah dengan tuala. Badannya terasa segar setelah mandi. Hanya tuala yang meliliti tubuhnya. Lantas dia berjalan menuju ke meja soleknya dan memerhati dirinya melalui cermin namun dia terpaku seketika melihat dirinya di cermin. Matanya mengamati benar-benar lehernya. Tubuhnya berdiri dekat di depan cermin sebelum [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Aku, Dia dan Takdir 2

Posted:

Oleh : Nia Rasid Bab 2 Ya Allah, kenapa susah sangat aku nak buat keputusan nie. Bagilah aku petunjuk agak aku harus terima atau tak terima pinangan tu. Lepas solat aku takkan lupa untuk berdoa perkara nie. Doa sahaja yang mampu aku lakukan sekarang nie. Untuk menghadapinya aku sungguh lemah malah aku tidak berdaya lagi. [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : A Witch’s First Love 2

Posted:

Oleh : Aimie Hikaru [2] “APA yang you buat ni?!” “Buat apa?” Adelia Arissa bertanya selamba walaupun dia sendiri tahu apa yang dimaksudkan Raykal. Lelaki itu mengekori langkah Adelia dari belakang. Dia sedar lelaki itu tidak akan berpuas hati selagi dia tidak memberikan sebarang penjelasan berkenaan pengakuannya di hadapan Dato’ Azman tadi. Sudah lah selamba [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Siapa Dia?? 2

Posted:

Oleh : purple Episod 2 Apa..apa dia cakap tadi? Nak kawin dengan aku? Gila ke apa? “Awak ni sakit ek, tak pe nanti saya bawak awak pi klinik.. haa tu ade klinik jom kita pi klinik ye, kang melarat pulak.” Ana mengudurkan langkah ke belakang. “Ana..Ana please, saya tau awak dengarkan apa yang saya cakapkan [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Tuan Muda Iman Harraz 1

Posted:

Oleh : mia kaftiya “Irina.. tuk, tuk, tuk, Irinaaaa….” Terus aku buka mata bila mendengar suara mak menjerit di muka pintu, dengan pantas aku bangun dan membuka pintu bilik. Terkejut. “Kenapa mak?” Soalku. “Kenapa? dah pukul 7.30 pagi sayang. Tak kerja?” Soal mak, sempat memerli aku. “7.30??” Pantas aku terus capai tuala dan meluru masuk [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Novel : Untuk Cinta Ini 2

Posted:

Oleh : Frya Bab 2 Sebuah kereta CRV berwarna kelabu meluncur laju melalui taman permainan Kampung Beringin. Orang ramai yang berada di situ tidak dipedulikan si pemandu. Orang kampung ! Mesti bergossip atau sedang menjalankan aktiviti sabung ayam serama. Mirza dapat tahu dari sahabat baiknya, penduduk di Kampung Beringin ini terutama warga lelakinya memang gemar [...]

--- Klik tajuk karya di atas, untuk membaca sambungan karya ini.... Semoga terhibur ---

Artikel Terkait


EmoticonEmoticon